torsdag 27 januari 2011

Mera stress, yes yes yes!

Men packstress är väl inget roligt. Det är en miljon saker man måste tänka på inför en sådan här resa. Har jag packat alla kläder? Fick jag med mig USB-minnet med powerpointen? La jag ner manuset i väskan? Ska jag lägga ner datorn idag eller imorgon?

Det känns enormt spännande dock, att snart vara iväg. Om mindre än 24 timmar är vi i Budapest där vi planerar att spendera två dagar innan vi far till Szombathely där konferensen är. Jag är nog nästan mer nervös för nöjesbiten av vår tripp än av själva konferensen.

Har hursom helst sett en del presentationer som jag vill titta på, förutom de som mina resekamrater har naturligtvis, så det ska absolut bli en spännande och lärorik upplevelse.

Nu ska jag återgå till mitt packstressande och hoppas att jag inte glömt något värre än kanske en socka eller så hemma i Sverige imorgon. Jag har gjort en ordentlig packlista dock så det ska nog bli bra.

Ungern! Här kommer jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar