onsdag 25 januari 2012

Inledning av sista konferensdagen

Sista konferensdagen inleds med tidig uppgång och en snar insikt om att jag kanske tog en, bara en, öl för mycket på puben i går. Planen att ta mig till dagens keynote grusades när jag kom ned till frukosten och började förstå hur trött jag faktiskt var. Blev att ta det lugnt en stund i stället. Och skriva ett blogginlägg.
Hittills har det fungerat väl. Rahma har hållit sin posterpresentation (som jag tyvärr missade då jag satt på möte, se tidigare inlägg av Mikael). Senare i dag ska Mikael hålla sin, och Antonia och jag ska hålla vår workshop. Bara att hoppas att vi är tillräckligt förberedda. Det blir nog inga problem.
Och plötsligt befinner man sig på konferensen igen. Avbruten mitt i blogginlägget. Nåja. Kaffe vid sidan, så återfår nog snart förmågan att tala och tänka.
Dagarna hittills har inneburit en hel del omkringgående i staden. Mindre tid har tyvärr lagts på att kolla presentationer, och jag har inte varit på någon workshop än. Hoppas på att hinna med det innan vi ska hålla vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar