måndag 25 januari 2010

Min presentation av min paper (Library 2.0- bridging or burning bridges over the digital divide)

Idag var mitt framförande (20 minuter + 10 minuter för frågor). Det var förstås nervöst men gick på det hela taget bra. Efter mig talade en elev från USA som undersökt den digitala klyftan och ett projekt för att minska den där. Det var intressant och roligt att få berätta om sina idéer för andra och höra om ett liknande arbete. Jag var så klantig att jag glömde USB-minnet med mitt framförande vilket kunde gått illa eftersom rummet inte hade internet. Men allt går att lösa, när Allen hörde det så laddade han ner min presentation på sitt USB-minne och jag tog med det (dagens teknik och framför allt våra lärare är fantastiska!). Som belöning fick jag passande nog en parmesanost. Förhoppningsvis kommer min presentation läggas upp här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar