tisdag 15 januari 2013

Presentationsövning

Jag ägnar ett par minuter under Inför-Ankara-mötet med att ta upp vårt tidigare möte (vi är bäldigt viktiga idag).

Vi har alla börjat med våra powerpoint-presentationer, men kommit olika långt. Jag (Märta) och Sofia hade kommit längst och fick därför hålla vårt första framförande. Vi kan väl snälltsäga att vi har en bit kvar... Men bakgrunden var fin! Det är nog det enskilda i presentationen vi lagt mest tid på hittills. Bara resten kvar!

På tal om bakgrund har vi insett att de varningstecken som är som bakgrund på bloggen här nu inte är en faktiskt bakgrund, utan bara en varning om att den bakgrundbild vi hade inte finns längre. Fredrik har lovat att fixa, så det kanske är fixat när det här läses!

Nu verkar mötet handla om praktiska saker inför resan så jag vänder min uppmärksamhet dit istället. Typ så jag vet när vi åker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar